Kontakt

Platforma sztucznej inteligencji oparta na chatbotach do analizy potrzeb klientów w czasie rzeczywistym

Platforma sztucznej inteligencji oparta na chatbotach do analizy potrzeb klientów w czasie rzeczywistym

Platforma dostarcza rozwiązania z obszaru kompleksowego wsparcia klienta, marketingu, budowania społeczności, analizy danych, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy i e-commerce (platform as a service).

Platforma umożliwia inteligentną obsługę klientów, łączenie różnych źródeł danych, poprzez akwizycję danych, które posłużą do stworzenia unikatowej bazy wiedzy i będą wspomagały system prognostyczno-decyzyjny. Inteligentna platforma jest odpowiedzią na potrzeby firm takie jak:

  • Prowadzenie skutecznej relacji z klientami
  • Identyfikacja intencji zakupowej na podstawie aktywności klienta
  • Automatyzacji procesów komunikacyjnych
  • Prowadzenie inteligentnych i zautomatyzowanych konwersacji z klientami
  • Lepsza wiedza o zachowaniu klientów
  • Lepsza identyfikacja szans sprzedażowych w różnych kanałach
  • Spersonalizowany kontakt z klientem
  • Wirtualny asystent
    Integracji z systemami zewnętrznymi
  • Wykorzystaniem internetu rzeczy
  • Analizy prognostycznej zmiennej w czasie i uzależnionej od wielu źródeł danych.